FERROLİ marka Econcept Tech model kombinizde F10 Arızası ise bu kombinizde bir Çıkış sensör 1 sorunu olarak görünmektedir.
Econcept Tech F10 Arızası Çözümü
Çözüm: Çıkış sensörü arızasıdır. Sensörde, kablolarda sorun olabilir veya sensör borularında nemlenme olabilir. Servis yardımı almanızı tavsiye ederiz.
FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası için Hizmet Verdiğimiz Lokasyonlar
- Gebze Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası
- Darıca Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası
- Körfez Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası
- Kocaeli Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası
- Çayırova Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası
- Kartal Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası
- Dilovası Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası
- Tuzla Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası
- Şekerpınar Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası
- Pendik Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası
- Hereke Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F10 Arızası
FERROLİ Econcept Tech Genel Bilgileri
Makalemizde sunacağımız bilgiler Ferroli Econcept Tech 25 C – 25 A model duvar tipi yoğuşmalı kombiler için geçerlidir. F ile başlayan arıza kodları cihazın bloke olmasına neden olan arıza durumları olup resetleme işlemi gerektirmektedir. A ile başlayan arıza kodları ise geçici bloke durumudur. Resetleme işlemine gerek duyulmaz.
FERROLİ Econcept Tech Çıkış sensör 1 sorunu
Umut Kombi Servisi ile FERROLİ marka , Econcept Tech model kombileriniz için profesyonel servis hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.