FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası

FERROLİ marka Econcept Tech model kombinizde F12 Arızası ise bu kombinizde bir Sıcak su devresi sensör sorunu olarak görünmektedir.

Econcept Tech F12 Arızası Çözümü

Çözüm: Bu sorun sensör arızası, kablolarda kopma ya da kablolarda kısa devre oluşma durumu olarak adlandırılabilir. Ayrıca sensör borularında nemlenme de söz konusu olabilir. Böyle bir durumla karşı karşıya kaldığınızda mutlaka servisi aramalısınız.

FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası için Hizmet Verdiğimiz Lokasyonlar

  • Gebze Kombi Servisi –  FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası
  • Darıca Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası
  • Körfez Kombi Servisi –  FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası
  • Kocaeli Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası
  • Çayırova Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası
  • Kartal Kombi Servisi –  FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası
  • Dilovası Kombi Servisi – FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası
  • Tuzla Kombi Servisi –  FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası
  • Şekerpınar Kombi Servisi –  FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası
  • Pendik Kombi Servisi –  FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası
  • Hereke Kombi Servisi –  FERROLİ Econcept Tech F12 Arızası

FERROLİ Econcept Tech Genel Bilgileri

Makalemizde sunacağımız bilgiler Ferroli Econcept Tech 25 C – 25 A model duvar tipi yoğuşmalı kombiler için geçerlidir. F ile başlayan arıza kodları cihazın bloke olmasına neden olan arıza durumları olup resetleme işlemi gerektirmektedir. A ile başlayan arıza kodları ise geçici bloke durumudur. Resetleme işlemine gerek duyulmaz.

FERROLİ Econcept Tech Sıcak su devresi sensör sorunu

Umut Kombi Servisi ile FERROLİ marka , Econcept Tech model kombileriniz için profesyonel servis hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.